Πολλοί βγαίνουν σε διακοπές αυτή τη περίοδο και αναρωτιούνται αν έχει αλλάξει ο επιτρεπόμενος αριθμός επιβαινόντως σε αυτοκίνητων.
Οι ταξιδιώτες που θέλουν να μεταβούν για διακοπές στην ηπειρωτική χώρα με ΚΤΕΛ πρέπει να γνωρίζουν ότι χρειάζεται μόνο η χρήση της μάσκας καθόλη τη διάρκεια του ταξιδιού και τίποτα άλλο. Οι ειδικοί έχουν κάνει μόνο σύσταση για την πραγματοποίηση self test.








