"Είμαστε μπροστά σε ένα κρίσιμο δίμηνο" είπε ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την έναρξη της ομιλίας του στη Βουλή στο πλαίσιο της συζήτησης που διεξάγεται με πρωτοβουλία της προέδρου της ΚΟ του Κινήματος Αλλαγής Φώφης Γεννηματά, σχετικά με την «ανάγκη ενός αποτελεσματικού εθνικού σχεδίου αντιμετώπισης της πανδημίας και των επιπτώσεών της στην οικονομία.





