Έρχεται νέα αύξηση του κατώτατου μισθού: Όσα πρόκειται να ανακοινωθούν στη ΔΕΘ - Σενάρια για 751 ευρώ « Enimerosi 247

Translate

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Συμβαίνει τώρα

Superbet Κύπελλο Ελλάδας: Το πρόγραμμα της 4ης αγωνιστικής με Παναθηναϊκός – Άρης και ΠΑΟΚ – ΑΕΚ

  Η ΕΠΟ ανακοίνωσε το πρόγραμμα για την 4η αγωνιστική της League Phase του Superbet Κυπέλλου Ελλάδας, το οποίο περιλαμβάνει και τους αγώνες ...

Κυριακή 14 Αυγούστου 2022

Έρχεται νέα αύξηση του κατώτατου μισθού: Όσα πρόκειται να ανακοινωθούν στη ΔΕΘ - Σενάρια για 751 ευρώ

Κατηγορία Οικονομία στις   Αυγούστου 14, 2022  |  Κυριακή 14 Αυγούστου 2022


Ο ΟΟΣΑ, στην έκθεση για τις προοπτικές της οικονομίας των μελών του που δημοσίευσε τον Ιούνιο, παρουσιάζει την Ελλάδα πρωταθλήτρια στην απώλεια πραγματικού εισοδήματος το 2022, λόγω της ακρίβειας.


Στα 751 ευρώ – δηλαδή στα προ μνημονίων επίπεδα ύστερα από 10 χρόνια – αναμένεται να φτάσει την Πρωτομαγιά του 2023 ο κατώτατος μισθός στον ιδιωτικό τομέα. Ο πρωθυπουργός αναμένεται να ανακοινώσει τις προθέσεις αύξησης του κατώτατου μισθού από το βήμα της Διεθνούς Εκθεσης Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ) και στη συνέχεια ο υπουργός Εργασίας θα επιταχύνει τη διαδικασία.


Οι εκτιμήσεις της Κομισιόν που ανεβάζουν τον πληθωρισμό στο 8% για το 2022, η αύξηση των τιμών των προϊόντων και των πρώτων υλών, αλλά και η ενδεχόμενη προσφυγή στις κάλπες την επόμενη άνοιξη, δημιουργούν σενάρια εντός της κυβέρνησης για επίσπευση της διαδικασίας της νέας αύξησης του κατώτατου μισθού.


Εδώ θα πρέπει να επισημανθεί ότι Οο Συγκεκριμένα, ο έλληνας πολίτης εκτιμάται ότι το 2022 θα χάσει 6,9% του πραγματικού του εισοδήματος.


Σύμφωνα με κυβερνητικούς κύκλους, για άλλη μία φορά επισπεύδεται η διαδικασία διαμόρφωσης του νέου κατώτατου μισθού η οποία θα ξεκινήσει στις αρχές της νέας χρονιάς (ενδεχομένως και νωρίτερα), ώστε κυβέρνηση και κοινωνικοί εταίροι να καταλήξουν στον νέο, αυξημένο κατώτατο μισθό ο οποίος θα ισχύει από την 1η Μαΐου 2023. Υπενθυμίζεται ότι από την 1η Μαΐου 2022 ο κατώτατος μισθός αυξήθηκε στα 713 ευρώ από 663 ευρώ προηγουμένως.


Πηγή: newpost.gr

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html