Κορίνες τοποθετήθηκαν στο δρόμο της Αγίας Παρασκευής, για να μην παρκάρουν εκεί αυτοκίνητα και εμποδίζουν την κυκλοφορία.
Πρόκειται για ένα σημείο που ο δρόμος στενεύει και όταν υπάρχουν σταθμευμένα αυτοκίνητα παρατηρείται κυκλοφοριακό χάος.
Βέβαια και παλαιότερα είχε γίνει μια προσπάθεια απαγόρευσης της στάθμευσης, όμως αντέδρασαν κάποιοι επιχειρηματίες της περιοχής επειδή θεώρησαν ότι μειώνεται η κίνηση στα μαγαζιά τους.
Επιπλέον κορίνες τοποθετήθηκαν και στις γωνίες αρκετών δρόμων, δεδομένου ότι πολλά αυτοκίνητα στάθμευαν πάνω σε αυτές, με αποτέλεσμα άλλοι οδηγοί να μην μπορούν να στρίψουν.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...