Το αγοράκι μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο. Η περιπέτειά του, ξεκίνησε στο σπίτι που έμενε στη Λάρισα, όταν κατάπιε ασετόν που βρέθηκε στα χέρια του…
Στην παιδιατρική κλινική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας μεταφέρθηκε από το εφημερεύον ΓΝΛ το πρωί της Τετάρτης ένα παιδί ηλικίας 4,5 ετών.








